poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Back to school - Nowa szkoła


     No hej ! =^.^=


Znów chcę napisać o byciu sobą . Ja idę do gimnazjum . Kilka dni temu , wzięłam kartkę i napisałam swoje cele . Przedstawię wam najważniejszy punkt.


~ BĄDŹ SOBĄ ! 


Nie chcę nikogo udawać . Wszyscy chcemy mieć przyjaciół . A przyjaciele będą prawdziwi tylko kiedy będą znać ciebie a nie twoją podobiznę .



 Post jest krótki , abyś sam doszedł do wniosku jak jest tak na prawdę ...
Pomyśl o tym !
WARTO BYĆ SOBĄ !

Ps. Autorem zdjęcia jest moja siostra. 

                                                                                                                 M.

6 komentarzy:

  1. Ja idę do 3 gim :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiesz co chcesz robić po gimnazjum ? :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Mnie juz na szczescie powroty do szkoły nie dotyczą :-)) hehe powodzenia Kochana, buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń