sobota, 27 czerwca 2015

Czy ja na pewno chciałam tych wakacji ?

Nie potrafię tego zrozumieć ... Nie cieszę się w pełni tymi wakacjami . Oficjalnie jestem absolwentem szkoły podstawowej . Sama świadomość , że ci wszyscy idioci już nie będą ze mną w klasie  . Spędziłam z tą klasą całe trzy lata ... [ przyszłam w czwartej klasie ] . Z pewnością mogę stwierdzić , że to były najlepsze trzy lata mojego życia . Wczorajszy spam na fb , dowodzi tego , że inni też będą tęsknić 
 Komers 

 znowu komers 

 Mój kolega na 'plaży' :P 
                                                                                      M .

Ps. Dziękuję 'Najbardziej niegrzeczna klaso w szkole' 

2 komentarze:

  1. Rozstania są najtrudniejsze. Ja pożegnam się z moją klasą już za rok. Nie chce :( Spędziłam z niektórymi 9 lat :(
    Życzę Tobie udanych wakacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trudne ... Minie szybko ! Również miłych wakacji :)

      Usuń