sobota, 23 maja 2015

Pasja vs. Korzyści .

No hej !

Czy tylko ja to zauważyłam ? Ostatnio bardzo wiele blogów powstaje jedynie dla korzyści . (Nikt nie ukrywa , że są współprace blogowe) . Wiele osób kogoś udaje . Pisze o kimś , lecz podpisuje się swoim imieniem oraz nazwiskiem . Takie osoby nie potrafią zrozumieć , że to coś co da się wyczuć .Oczywiście , ja również chciałabym mieć współpracę , ale pracuję na to uczciwie nikogo nie udając.
Ps. A wy też to zauważyliście ? Współpracujecie z kimś ? Jesteście sobą ? :/

                                                                                      M.

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie rozwinęłaś tego tematu bardziej. Zgadzam się z Tobą :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem dlaczego tego nie rozwinęłam .. Fajnie , że się zgadzamy ;)

      Usuń
    2. Sama nie wiem dlaczego tego nie rozwinęłam .. Fajnie , że się zgadzamy ;)

      Usuń
  2. Według mnie współpraca to fajna sprawa, ale bez sensu jeśli ktoś zakłada bloga tylko po to :/ A potem blogosfera jest zaśmiecona ;__;

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Coraz bardziej zaśmiecona ;__;

      Usuń
    2. Zgadzam się :) Coraz bardziej zaśmiecona ;__;

      Usuń
  3. Blogowanie jest ostatnio utożsamiane z czerpaniem korzyści. A powinno być najpierw satysfakcja a czerpanie korzyści jako dodatek lub nagroda za swoj włożony w bloga czas. No ale co zrobić:/

    ~ Pozdrawiam, Blondblog.pl

    OdpowiedzUsuń