niedziela, 17 maja 2015

Noc w "muzeum".

No hej !


Pierwszy raz , tak późno piszę . Jest dokładnie 00;24 . Dziś ten noc . Muzea są otwarte nocą . Planowałam iść ale ... Zapomniałam . Dlaczego jednak nie idę , jeśli już wiem ?  Moi rodzice z moją młodszą siostrą pojechali dziś na wycieczkę . Kiedy wrócili   moim rodzicom już się nie chciało. No cóż , było mi przykro ale  rozumiem .
 Postanowiłam więc mimo to tej nocy nie iść spać . Z tej racji , przygotowałam sobie coś do picia , czekoladę zrobiłam łóżko i włączyłam film . Robię przerwę . Wszyscy w domu śpią a ja pisze posta. Sama nie wiem czy chcę jeszcze oglądać filmy . Ile można ?
Ps. A wy ? jesteście w muzeum ? :) {fajny film ;)}

                                                                                  M.

6 komentarzy:

  1. Hej :) Gratulacje, zostałaś nominowana do LBA! Wiecej szczegółów na blogu: tutajjestemsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten film!

    by-mickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń