piątek, 13 marca 2015

Przerwa .

Cześć !

Długo mnie nie było a w tym czasie wiele się zdarzyło ! Nie wiem dlaczego nie pisałam . Czasem chciałam to zrobić ale wszystkie posty mi nie wychodziły . A po co robić coś c nie ma sensu ?

Dziś kiedy usiałam do komputera , poczułam coś .. Coś dziwnego . Było mi przykro , że tak długo nie pisałam .

Przemyślałam to i stwierdziłam , że coś zmienię . "COŚ" ale co ???

 Założyłam bloga bo chciałam być bardziej odpowiedzialna i móc oderwać się od rzeczywistości .

Postaram się pisać często . Tym bardziej iż coraz więcej osób z mojej szkoły wie o blogu .

Nie wiem dlaczego to piszę . Może dlatego , że chcę sobie coś udowodnić ? a może dlatego , że chcę  udowodnić coś innym ? ludziom którzy we mnie nie wierzą ? Ja wierzę w siebie i to jest bardzo ważne .




                                                                                                                           Marta :) 

Ps. Pozdrawiam Paulinę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz