czwartek, 12 lutego 2015

Poznajcie moją siostrę Dominikę ! :D

Chciałam dziś troszkę napisać o mojej starszej siostrze Domi :*

Możliwe , że pomyślałeś właśnie "ale ona dziwna" , jednak jest to osoba której wiele zawdzięczam .
Naprawdę dobrze się rozumiemy i nie wyobrażam sobie jak moje życie by bez niej wyglądało ! :D
Już dziś spotkamy się na gali niegrzecznych ! [więcej info TUTAJ ] Tym postem chciałam podziękować jej za to , że zawsze mogę na nią liczyć .
Napiszcie mi w komentarzach w skali 1-10 jak ładna jest moja siostra :D (Wiem 10 :P )
Tak Dominika czyta mojego bloga ;*

Ps. Dziś tłusty czwartek :) ile pączków zjedliście ? niżej wyroby moje i mojej mamy :D

                                                                                                                               M.

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Rozumiem , że chodzi o wygląd mojej siostry :) napewno jest jej miło ! :D

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana przez http://kontrowersja-momentu.blogspot.com/2015/05/lba.html do LBA! Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń