czwartek, 15 stycznia 2015

Witam ! :)

Witam na moim blogu . Mam na imię Marta a moja ksywa to Mort  :P Interesuję się fotografią oraz YouTuberami lubię też tworzyć grafikę komputerową  . W przyszłości chciałabym zostać dziennikarzem muzycznym (pracować w radiu lub po prostu w mediach) . Posty będą się pojawiać się jak najczęściej co najmniej 2 tygodniowo . Więcej o mnie będziecie dowiadywać się w kolejnych postach :D

                                                                                     

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Marta :)                                                          

30 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie :) Bardzo ładne zdjęcie.
    Czekam na nowe posty.

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Również masz wspaniałego bloga :)

      Usuń
  2. Czekam na nowe posty,bo chcę zobaczyć,jak piszesz. (:
    Zapraszam również do mnie,a Twój blog dość ciekawie się zapowiada. ;)
    http://ogoniasteo.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na posty, poczytam o czym piszesz ;)
    http://fitmotivations.blogspot.com/2015/01/11-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mi się ten blog podoba! Życzę wytrwałości w pisaniu, bo jeśli chcesz pisać to ona się przyda :) Ja tez lubię tworzyć i bawić się słowem :) Fotografia to moja pasja, a grafiki chce sie nauczyc! Ale ledwo wczoraj zainstalowalam sobie Photoshop odkrywajzalicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! może zrobię jakiś poradnik o grafice :*

      Usuń
  5. Jak ja kocham blogi 12-latek :p Nie sądzisz, że to trochę za wcześnie ?
    Nie sądzisz, że tych blogów jest już nad wyrost ?
    Naprawdę nie masz przeczucia, że te wartościowe idą na bok, a jakieś jem to i to ... idą na pierwsze miejsce ?
    A i nie wiedziałam że będziesz "dziennikarzem"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem wiek nie ma większego znaczenia nie istotne czy mam lat 12 czy 24 ważny jest przekaz, jeżeli jednak nie odpowiada ci to ile mam lat nie zmuszam cię do czytania mojego bloga :)

      Usuń
  6. Powodzenia w dalszym blogowaniu! Oby szło Ci jak najlepiej! :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)) Ja mam 11 lat i też uważają że za wcześnie ;-; Ale nikt nie zabrania kreatywności w takim wieku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem , że chodzi ci o komentarz wyżej . Ja powiedziałam co o tym sądzę . Dla mnie wiek nie ma większego znaczenia . A gdybym napisała iż jestem 14-latką ? Nikt by się nie przyczepił . Jeśli chodzi o twojego bloga to poświęciłam chwilkę i go poczytałam :) piszesz miło :) Moja rada : Jeżeli masz do napisania dużo to napisz dużo ! to twoja inwencja twórcza czasem milej poczytać więcej :*

      Usuń
  8. Prowadź go dalej :D ja mam 13 i wydaje mi się zo to świetny pomysł ^^ możesz zobaczyć na mojego bloga ? szalonyoptymista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz talent ! Mega :) dodałabym jedynie trochę słów od ciebie :)

      Usuń
  9. Fajne wrotki :) Pis posty trochę bardziej emmm... tak jak wypracowania? Też mam 12 lat, zapraszam do mnie :D
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz mega bloga ! też nie mogę się doczekać wiosny :) pisz dalej ! :D

      Usuń
  10. Powodzenia w blogowaniu!

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia w blogowaniu ;]
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog się zapowiada Mort :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powodzenia w blogowaniu :)

    Zapraszam do siebie!
    Pozdrawiam SM

    OdpowiedzUsuń