niedziela, 25 stycznia 2015

Ulubieńcy miesiąca ! #1

Tak wiem dopiero 25 stycznia .. ale jakoś chciałam już zrobić ten post ! :) 



1. Herbata owocowa 'vitax' - Coś na zimę .. <3 Uwielbiam owocowe herbatki :3 

2. Czapki - To moja czapka :3 , koniec --> ZIMNO W USZY ! 

3. "Cześć , księżniczko ! - Dla mnie to wspaniała książka ! A jak mówiłam czytam wybraną literaturę .
4. Olejek do kąpieli o zapachu karmelu oraz cynamonu . - Ten zapach ! *.*

5. Miętowa guma - Uwielbiam ! :3

6. Emulsja micelarna Cetaphil - Coś wspaniałego polecam !  :)




Mam tylko sześciu ulubieńców.. Jednak są tego warci ! 

Chciałabym jeszcze wam pokazać jaką mam zimę ! brrrrr ! :)
Fotkę robiłam ja :) .. Dziś rano ! 
                                                                      
                                                                                                                                          M.

9 komentarzy:

  1. Świetny post!:]

    http://mycolourlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały post ! :) Ja też niedługo zabiorę się za ulubieńców ^^

    Mój blog -> http://themickey2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie nie robię ulubieńców :)
    Ale fajnie, że ty ich zrobiłaś ^^ ja w tym miesiącu ciąglę żuję tą gumę orbit <3 Uwielbiam ją, haha <3

    Pozdrawiam
    www.with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ♥ A może jednak zrobisz ? :)

      Usuń
    2. hahaha ♥ A może jednak zrobisz ? :)

      Usuń