wtorek, 20 stycznia 2015

Mały wywiad z The Plumezek :)

 Witam . Dziś coś nowego na moim blogu :) Jak wiecie (lub nie :) ) W przyszłości chciałabym zostać dziennikarzem dlatego postanowiłam trochę wykorzystać to, że mam bloga . Skontaktowałam się wiec z Plumkiem ;) Od czegoś trzeba zacząć... Jednak już niedługo pojawi się wywiad z kimś trochę bardziej znanym ... czekajcie ! :P


- Dziękuję , że zgodziłeś się na wywiad . Przedstaw się opowiedz coś o sobie , jakie masz zainteresowania ?

 Mam na  imię Marcin nazwisko jest zabawne bo Śliwka .. wszyscy mówią mi Śliwka, Śliwek, Śliwuś , nawet nnauczyciele .. Mam 14 lat , moje zainteresowania to muzyka ponieważ gram na trąbce. Jestem również harcerzem więc poza YouTube'm mam dużo zajęć . 

-Skąd pomysł na nick ?

-Pomysł na nick wziął się z nazwiska bo w języku angielskim śliwka to plum. Po wielu przeróbkach doszło to The Plumezek lecz ciągle pisze Plumek bo taka miała być nazwa . 

-Jak trafiłeś na portal YouTube ?

- Pewnego dnia pokazał mi się filmik reZigiusza i zainteresowałem się YouTube'm do tego stopnia, że zacząłem nagrywać . 

Jak twoi rówieśnicy zareagowali na to , że nagrywasz ?

- Wyśmiewali się , niektórzy poszli w moje ślady.

-A reakcja nauczycieli czy osób ci bliskich ?

- Nauczyciele wiedzą , że nagrywam bliscy też jednak nie interesują się tym . 

- Słuchasz muzyki ? Jeśli tak to jakiego typu ?

- Słucham , jest to pop regge klasyczna oraz dobre bity . 

- Dziękuję , to tyle :) czy chciałbyś kogoś pozdrowić ?

-Nie trzeba gdybym chciał pozdrowiłbym na filmiku . Ja też dziękuję i dowidzenia ;) 

 Podobają wam się takie posty ? Piszcie ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz