piątek, 16 stycznia 2015

Jestem Wyjątkowa ? :o

Chciałabym abyście mnie bliżej poznali , żebyście zrozumieli iż jestem NORMALNĄ osobą ... a nawet osobą która przez rok pół roku była sama ..


Wiem trochę dramatycznie :) Dziś napiszę o tym jak od wakacji się zmieniłam.. 
Ponieważ podjęłam jedną ważną decyzję .. BĘDĘ SOBĄ ! Zmieniłam bardzo,bardzo dużo.. Na początku było dobrze, ponieważ poznałam wspaniałych ludzi :) Sabinę , Magdę , Dominikę , Olę , Maję , Zuzię , Julię , Wiktorię i Tomka  :D to jedne z lepszych ludzi których poznałam ! Niestety mieszkamy daleko od siebie i widzimy się średnio raz na 3 mc ... Więc nie miałam ich zawsze .. Potem przyszła szkoła a to było NAJWIĘKSZE wyzwanie.. Straciłam większość moich koleżanek .. było mi bardzo ciężko [zostałam sama] ... Pod koniec września odbywały się wybory do samorządu szkolnego . Już kiedyś myślałam Spróbuję ! :) 
Udało mi się :D Aktualnie jestem sekretarzem mojej szkoły , to dodało mi siły do działania ! Poznałam pozostałe 3 osoby samorządu szkolnego i zaczęłam bardziej przejmować się życiem szkoły i dzięki temu bliżej poznałam wice przewodniczącą to już był dla mnie sukces !  Dzięki temu podniosłam sobie poziom ... Zmieniłam styl ! zaczęłam nosić duże bluzy i czarne potargane jeansy . Dzięki temu , że wstąpiłam do samorządu i dużo pomagałam przy np. składaniu sprzętu tak poznałam Patryka - mojego obecnego przyjaciela dzięki jego pomocy tak trochę "wkręciłam" się do innej klasy tam zdobyłam dużo zrozumienia i wiele znajomości . Jestem dumna z tego co zrobiłam lecz nadal nie jestem w pełni sobą ... zadaj sobie teraz pytanie ... Czy warto kogoś udawać ? Dlaczego teraz tak trudno być sobą ? Czy jestem sobą ? Jeżeli odpowiedź na ostatnie pytanie brzmi "nie" zmień to tak jak ja :) Pamiętaj tylko aby się nie poddawać...























MARTA :)

30 komentarzy:

  1. Mądrze piszesz - warto być sobą :D Po co udawać.. Jeśli ktoś ma polubić w nas to, co udajemy, to chyba lepiej żeby wcale prawda? fajnie, że jesteś naturalna i nie zakłamana :) Tak trzymaj! Powodzenia w szkolnym życiu!
    http://odkrywajzalicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło , że tak to odebrałaś bo właśnie o to chodziło :) Dziękuję !

      Usuń
  2. Twierdzę zupełnie tak jak ty. Najlepiej być naturalnym, nie udawać nikogo.

    http://www.by-mickey.blogspot.com/2015/01/pomagaj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że się ze mną zgadzasz ! :) super post o pomaganiu ! :)

      Usuń
  3. Masz rację Bycie sobą jest najważniejsze :D http://life-andstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie, jeśli będziemy sobą to automatycznie będziemy wyjątkowi ;)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja ! Każdy z nas jest inny i jednocześnie wyjątkowy ! :)

      Usuń
  5. Motywujący post! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie każdy jest wyjątkowy <3
    Świetnie piszesz, aż chce mi się czytać ( a ja nie przepadam za czytaniem xd ) '
    Wpadnij do mnie ;*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi , że aż chce ci się czytać ! :) wpadnę :*

      Usuń
  7. W szkole w 100% jestem sobą lecz u mnie jest tak trochę głupio że ludzie w naszej szkole nie bardzo mnie tolerują twierdza że jestem za głośna i wybij okno jak mówią nauczyciele ...... masz świetnego bloga miło się go czyta ;) <3

    Zapraszam na mój : http://its-not-me-to-nie-ja.blogspot.com/ może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj aby się nie poddawać ! Jestem pewna , że w przyszłości poznasz choć małą grupkę ludzi podobnych do ciebie :D trzymaj się ! Dziękuję za komplement :)

      Usuń
  8. Fajny blog :) Zazdroszczę, ja jestem trochę starsza i dużo głupsza... (w sensie, nie napisałabym takiego czegoś) I wgl aż miło czytać. Zapraszam do mnie. Jest to opowiadanko.
    http://uzalezniasz-jak-narkotyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) na pewno nie jesteś głupsza :) pisze tylko to co podpowiada mi serce .. a to może wina tego iż mam wielu starszych znajomych :)

      Usuń
  9. W gimnazjum byłam w podobnej sytuacji i odcięłam się od toksycznych znajomości. Od tamtej pory jestem tylko sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest ci lepiej :) Trzymaj się ! :)

      Usuń
  10. Blog jest naprawdę sympatyczny! Jeżeli potrzebowała byś nowego szablonu, wyglądu, możesz zawsze do mnie napisać: PandaPie@poczta.fm

    www.swiatpandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! :) zapamiętam e-mail ;)

      Usuń
  11. Masz rację co do tego,ale nie podoba mi się wymienianie komentarzami/obserwacjami...Tak to miło się czyta,ale lepiej by było,jakbyś dodawała własne zdjęcia. ;]

    Oczywiście,to tylko moja opinia. ;)

    ❀ http://ogoniasteo.bloog.pl/ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie twoja opinia jest ważna jak i innych :) A jeżeli chodzi o zdjęcia jak będę miała tylko czas zrobię i wam wkleję :]

      Usuń
    2. Wiem,ale pisałam,żeby oszczędzić hejtów od innych ludzi. :D
      Ok. :]

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń